wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanko :)

Trochę zaniedbałam bloga, przyznaję się bez bicia ;) Wszystko przez to, że wyjechałam do domu na święta i spędziłam z rodziną dwa wspaniałe tygodnie. Siłą rzeczy, internet i komputer zeszły na dalszy plan. Ale dzisiaj, w ostatni dzień roku zebrało mi się na wspominanie. Ostatecznie stwierdziłam, że ten rok był szalony jak żaden w moim życiu! Już od jego początków głowę zaprzątał mi tylko i wyłącznie ślub i wesele. Kwiecień zbliżał się wielkimi krokami i pracy przy tym było coraz więcej. W międzyczasie pisałam pracę magisterską i robiłam praktyki. Nie muszę chyba mówić, że plan "napiszę magisterkę przed ślubem" nie wypalił :D Ostatecznie jednak wykładowcy popatrzyli na mnie miło i pozwolili przełożyć parę rzeczy. I taki mały bałagan miałam na początku roku. W kwietniu, gdy nadszedł ten wymarzony dzień wiedziałam, że będzie najpiękniejszy w życiu, i tak właśnie było :) Już jako żona zabrałam się za kończenie pracy, zaliczanie poszczególnych przedmiotów na studiach itp. Ostatecznie w czerwcu zakończyliśmy studia z tytułami magistrów. W tym samym miesiącu urodził się kociak, który był moim marzeniem od dziecka, a teraz sobie mieszka z nami. W lipcu spędziliśmy tydzień "podróży poślubnej" w Zakopanem. Wspominam ten czas naprawdę wspaniale. Potem zaczął się nowy bałagan, czyli szukanie pracy. W końcu mąż został zatrudniony i czekała nas przeprowadzka o prawie 500km od domu. Ulokowaliśmy się pod koniec lipca w mieszkanku i zaczęliśmy prawdziwe dorosłe życie. Potem nadszedł pewien wyjątkowy i wyczekiwany dzień. Dowiedzieliśmy się, że zostajemy rodzicami. Coś pięknego. I to ostatnie wydarzenie zajmowało nam już resztę tego roku, szalonego, przewrotnego, ale wspaniałego! Dziś za to mamy sylwestra i spędzamy go sami, po raz pierwszy od dawna, bo zawsze gdzieś się szwendaliśmy, i ostatni raz sami, bo za rok będzie już z nami nasze maleństwo. Życzę wszystkim wspaniałego i wyjątkowego Nowego Roku. Pomyślności i uśmiechu na każdy jego dzień!

1 komentarz:

  1. oj tak zdecydowanie miałaś szalony rok! A następny będzie cudowny,bo przyjdzie na świat Wasze Maleństwo:)
    PS.dalabyś jakieś zdjęcia brzuszka, strasznie jestem ciekawa jak wyglądasz:)

    Wszystkiego dobrego Wam życzę na Nowy Rok!!!

    OdpowiedzUsuń