sobota, 14 września 2013

Błogosławieństwo

Mówi się, że kobieta w ciąży jest w stanie błogosławionym... I mnie nareszcie Bóg zesłał to błogosławieństwo. Mam w sobie nowe życie. Maleństwo rośnie z dnia na dzień, a mnie wypełnia coraz większa radość. Obecnie jestem na początku szóstego tygodnia, więc to jeszcze wcześnie. Za to trzy dni temu poznałam co to są poranne mdłości :D Na szczęście nie są zbyt uciążliwe. Przynajmniej wiem, że jestem w ciąży. Bo przecież brzuszka jeszcze nie widać, a już się nie mogę doczekać tego widoku :)

Cała nasza rodzinka jest szczęśliwa. Rodzice, ciocie, babcie... a najbardziej my :) A mnie sprawia ogromną radość informowanie najbliższych o tym cudownym wydarzeniu. Wspaniale jest dzielić z innymi taką radość i widzieć jak inni cieszą się razem z Tobą, gratulują, pytają o zdrowie, niektórzy pochlipują ze wzruszenia (mam na myśli babcie) :) Tej radości nie da się jednak opisać słowami.

Moje podekscytowanie sięga zenitu, dlatego post jest taki chaotyczny ;) Ale niedługo się wszystko uspokoi i unormuje, wtedy będę pisać spokojniej i bardziej regularnie :)

2 komentarze:

  1. Ciąża to przepiękne 9 miesięcy w życiu kobiety. Niesamowite to jest, że ma się w sobie Nowe Życie. Na początku trudno uwierzyć...ale kiedy poczuje się pierwszy ruch dziecka...to jest niezapomniane! Cudowne,wspaniałe i w ogóle!
    Bardzo się cieszę Waszym szczęściem! Bo dziecko to największe szczęście jakie może być udziałem dwóch kochających się ludzi.
    Mam nadzieję,że będziesz dobrze znosić ciążę:) Ahhh taki brzuszek to jest coś pięknego, aż czasem chciałabym mieć taki znowu;) Ale wszystko w swoim czasie, na razie cieszę się jednym Szczęściem, które właśnie słodko śpi...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak czytam to jak opisujesz swoje uczucia związane z tym wszystkim to tylko się uśmiecham. I sama czuję się jeszcze szczęśliwsza bo wiem, że mnie to wszystko czeka! Że to dopiero początek wielkiego szczęścia :)

      Usuń